3 Mayıs 2011 Salı

uyku

şimdi, hemen uyanınca yazmam gerek.. düşünüp değiştirmek istemiyorum.. gördüğüm diğer rüyalar gibi diildi, farklı olduğunu biliyorum, kayıt altında dursun istiyorum.. çözmek, düşünmek, bilmek istemiyorum..

çam ağaçlarının altında yatıyorum, uyuduğumu düşünüyorum(rüyada), uyumuyormuşum.. yerimde doğrulup güneşe bakıyorum, diken yaprakların arasından parlayıp kayboluyor.. boş bir odanın ortasında yatak duruyor, çarşaf biraz dağılmış, yasmin çıplak yatıyor, yüzünü görmüyorum ama o olduğunu hissediyorum.. üşüdüğünü düşünüyorum, üzerini örtüp yatağın yanında duran sandalyeye oturuyorum.. bekliyorum.. yasmin kalkıyor, yüzü duvara dönük duruyor, hala üşüdüğünü düşünüyorum, sarılıyorum.. bana doğru dönüyor biraz, hala yüzünü görmüyorum, kolumdaki çillerin üzerinde gezdiriyor işaret parmağını, o an tanıdığını hissediyorum, yavaşça bana doğru dönüyor, korkuyorum ama bırakmıyorum, kötü bişi olucak diye düşünüyorum, ölücekmişim gibi.. bana sarılıyor sonra, yüzünü hala görmüyorum, yanağını hissediyorum yanağımda, öyle uzun bi süre kalıyoruz, rüya zamanı belki çok kısa ama ben öyle hissediyorum.. uyanıyorum..

şu an öyle üzgünüm ki tarifi yok.. dediğim gibi beynimin bana ne dediğini artık bilmek istemiyorum.. sanırım farkında olduğumdan çok daha fazla özlemişim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder