18 Ağustos 2011 Perşembe

1000. yaşgününde ağaç olmak..



kafamda üst üste kaç şey var. kaç şeyi düşünüyorum, hangi kurgu gerçek. neyi, ne zaman, neden düşündüğümü kaç kere soruyorum kendime.

parmaklarım uzun, tenim beyaz.
on dakika güneşte kızarıyor omuzlarım. zorunlu bir sevgi mi benim güneş kremiyle aramdaki..

parmaklarım uzun, tenim kahverengi.
on dakika güneşte kızarıyor meyvelerim. zorunlu bir sevgi mi benim güneş ışınlarıyla aramdaki..

derinin altında ne var gerçekte.

karıncalar yürüyor üstümde.

***rüyamda gülüyorum hep, kahkaha fonda.
aniden kesiliyor sonra. sadece ağaçların arasındayım bazen, bazen yanıyorlar. sonunda rüzgar esiyor sıcak.
beynimden asla dışarı taşmıyor düşündüklerim. içerde tutuyorum onları. çitin arkasından bana bakıyorlar. toprak kuru, çatlak. çime çıplak ayaklarımı basıyorum.
avuçlarımdan gökyüzüne yağıyor yağmur.


***(bölüm tersten de okunabilir)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder