30 Mayıs 2012 Çarşamba

kan kokusu

bişeyin şekli diil, ağzımda kan tadı var.. geceden kalma.. burnumdan nefes alıp verirken kokusunu alıyorum..

durmam imkansız.. durduğum an biter biliyorum.. harekete devam ediyorum.. hastane çıkışı cebimden not defterimi çıkardım, nereye gidilicekti, napmam lazımdı bugün.. serum iğnesinin çıktığı yerde bir damla kan birikti, dövmemin üstünden  aktı, güldüm niye bilmiyorum....

bilmem gerek, noldu bilmeliyim.. çoğunun aksine bilmek korkutmuyor beni..

kullanılmayı sindiremedim..

gidip hak vermek istiyorum, evet burası başka bi gezegen ve burda insanlar böyle oluyormuş demek istiyorum..

onunla konuşuyorum aklımda, sabahları uyandığımda..

hergün her saniye aynı aldatılmışlığı, kullanılmışlığı hissediyorum.. hergün kandırılan adam olarak uyanıyorum, hergün tekrar terkediliyorum, tekrar satılıyorum..

sahile inip sadece bulutları izliyorum.. saatlerce.. kulaklarıma su kaçmış gibi, yutkunuyorum hep, açılmıyorlar..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder