13 Haziran 2012 Çarşamba

1/7000000000 (yaklaşık)

kayıt 1012 (MCD-SX710 görüntü kaydı dökümü)
kişi : XXXXXX XXXXXXX
(12 haziran)

tepemde güneş, terliyorum.. montumu giyseydim keşke diye düşünüyorum.. ellerim titriyor.. dişlerim birbirine vuruyor.. bişeyin metaforu diil, bildiğin üşüyorum.. damarlarım o kadar şişmişki görsen korkarsın boynumu..

sırtımın ortasına yakın iğne sokuyorlar.. ağlamamak için zor dayanıyorum.. canım çok yanıyor..

bunu haketmedim diyorum kendime.. sonra bunun kaketmeyle alakası yok diyorum.. hiçbişi yok, inançta yok, karma da yok.. bunların hepsi yalan.. insanların birbirlerine verdikleri yükler var, çaldıkları, acıttıkları..

iğne çıkarken yavaşça dişlerimi sıkmışım çok, çenemin iki tarafından bastırıp açıyorlar, tek bi damla sağ gözümde birikmiş ama düşmüyor.. kirpiğime yapışıp kalmış..

bunun haketmekle alakası yok diyorum içimden hep o sırada.. bu ne kadar verebiliceğinle alakalı.. ne kadar ileri gidebiliceğinle..

yarı yolda dönüyorlar genelde, kaçıyorlar.. ben kaçamıyorum.. kaçmayı bilmiyorum.. bunu öğrenmem gerekirdi belki ilk, ben öğrenemedim..

bunun haketmekle alakası yok..

kayıt 1013 (MCD-SX710 görüntü kaydı dökümü)
kişi : XXXXXX XXXXXXX
(13 haziran)

(dört dakikalık sessizlik sonrası XXXXXX çığlık atmaya başlıyor)


                       
 son 1,5 dakika ne acayipmiş..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder