20 Haziran 2012 Çarşamba

güzel bir rüya



 uzun zamandır çok öfkeliydim.. en sonunda geriye gene güzel anılar kalıyor sanırım.. ufak bi dokunuş, bi gülümseme..

ne kadar acı vermiş olsada, ne kadar kötü hatırlamak istesende sarı saçları uyurken burnuna giriyor, dünyanın en huzurlu rahatsızlığı, o an uykudan uyandığın için mutsuz olmuyorsun.. dahada sıkı sarılıyorsun.. o da belki farkediyor, ayaklarını ayaklarına sürüyor..

herhangi bişeye beraber gülerken, el ele tutuşuyosan o an ellerin birbirine mesaj gönderiyor, parmaklar birbirine karışıyor, evet yasemin bende gülüyorum diyor yada evet serdar, bende gülüyorum.. mutluluk çok kolay paylaşılıyor..

hep bişekilde öldüğüm rüyalardan sonra, sonunda güneş altında ıslak çimenler üstünde, çıplak ayaklarla yürürken görüyorum kendimi.. yas çok uzakta oturuyor, sırtı dönük, görüyorum.. saçları rüzgarda dalgalanıyor.. güzelliğin bi bayrağı olsaydı o yas olurdu diye düşünüyorum o sırada.. kolumdaki dövme toprağa akıyor.. çimlerin içinde benden yasa doğru giderken çiçekler açıyor yolda.. o çiçekler benim yarattığım çiçekler mi gerçekte varlar mı bilmiyorum.. büyük beyaz yaprakları var, ortaları pembe.. yas'ın hala sırtı dönük bana.. yanında açan çiçeklerden birine bakıyor dönüp.. yüzünü ilk o zaman görüyorum.. koklamak için eğiliyor, gülümsüyor sonra, gamzelerini görüyorum.. bana dönüp dil çıkarıyor, çocuk gibi.. bende ona çıkarıyorum..

uyanınca noldu şimdi diye düşünüyorum.. tehlike anında beynim camı kırıyor tahminen.. gerçekte kim olduğumu hatırlatıyor.. yas'ın gerçekte kim olduğunu hatırlatıyor..

eminim rüya devam etse pamuk şekerlerimizle lunaparkta olurduk.. kendimize, birbirimize ne söylersek söyleyelim, biz sadece mutluluğu arayan iki güzel çocuğuz..

o hayali çiçekler gerçekten var mı bilmiyorum.. yoksa benzerlerini bulup vericem yas'a..

yüzüne bakıp söylemem gereken bikaç şey var.. sonrasını bilmiyorum.. yeni şehirler, yeni insanlar.. belki o ordaki güzellikleri gösterir, belki ben kendim bulurum..

nolursa olsun yas kalbimde bana bir an, zamanın nerdeyse durduğu bir an dönüp gülen gözleriyle kalıcak..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder